Thursday, June 7, 2012

Hoe het is om een ​​intacte penis hebben?



De intacte penis wordt zo veel slechte pers en niet veel Amerikanen weten veel over, dus ik dacht dat ik een persoonlijke rekening te geven, om een ​​aantal van de pro-circ propaganda evenwicht te brengen.Ik ben geboren van Europese afkomst en mijn ouders waren geschokt door het idee van het kind de besnijdenis die gebruikelijk was in Australië in de jaren 1950. Ik werd intact gelaten, en ben nu 56 en voel me zo dankbaar voor mijn Europese afkomst.Als kind u dont merkt iets echt, het is gewoon normaal. Ik heb nooit mijn voorhuid terug getrokken, leek er geen noodzaak of de wens om dit te doen, en tijdens de kindertijd vrijwel geen van mijn vrienden of familieleden deden ook niet. Het vreemde voorstelling af zou spelen Peek a boo, door middel van walsen zijn voorhuid heen en weer, maar dit was een kleine minderheid. Ik heb hier geen hygeine of urogenitale problemen, noch enige intacte Man Ik wist, maar ik wed dat als een Pro-circ medische fanatieke gehad van medisch mij onderzocht, waarschijnlijk zouden ze ten onrechte beweerd had ik phimosis en aanbevolen een besnijdenis. Op 13 jarige leeftijd de drang om terug te trekken kwam op mij, het gebeurde gemakkelijk, en ik begon het ontdekken van de geneugten van mijn eigen seksualiteit, en de voorhuid was een belangrijke facilitator van mijn plezier.Als hij niet seksueel opgewonden en de penis is slap, de voorhuid heeft betrekking op de eikel, een gevoel dat je ofwel niet conciously bewust zijn van, of als je je geest aan, het voelt, warm en beschermd. Wanneer gewekt en rechtop, de voorhuid is de belangrijkste lichamelijk genot bron van de penis. Niet alleen biedt het exquise genot op zich, maar biedt een contrast van plezier met de eikel, die voelt anders aan, en het is ook interactie met de eikel, het creëren van een cascade van verschillende genot feelngs. Een andere mythe is dat wanneer de voorhuid volledig is ingetrokken zijn net als besneden, BULLSHIT WAT!, Wanneer deze volledig teruggetrokken alle grote plezier zenuwen worden blootgesteld in de onderkant van de voorhuid, en het plezier sensaties zijn fenomenaal, als je besneden , zou je niet het gevoel dat de blootliggende zenuwen plezier aan de onderkant van de voorhuid omdat ze zijn geablateerd.De rek receptoren. Onderzoek heeft uitgewezen dat veel van de zenuwen in de voorhuid van de anatomie van stetch receptor zenuwen te hebben. Dus wat is de persoonlijke ervaring uit? Als ik beschrijf geslachtsgemeenschap, als je je penis plaatst bij de opening van de vagina, zijn de stretch receptoren geactiveerd, en als u op de voorhuid gaat terug, en de receptoren vuur weg, in zekere zin ze stoppen je te duwen hard, want er zou zijn zintuiglijke overbelasting, zodat u duw en laat de stretch receptoren leiden. Het gevoel is van genot, maar als je te hard of te snel het plezier te intens wordt, en kan het voelen als pijn. Dit is waarschijnlijk het mechanisme dat intacte mannen stampen hun partner als een duveltje-hamer dat veel vrouwen met besneden mannen klagen stopt.Mijn ervaringen met vrouwen waren dat ze allemaal de voorhuid genoten, sommigen die was geweest met besneden mannen, had commentaar hoeveel ze de intacte penis voorkeur en zou nooit besnijden van hun jongens. Vrouwen leken tot het uitvoeren van orale seks te genieten op mij, dat is in strijd met de beweringen onzin, dont intact mannen krijgen orale seks. Gewoon meer procirc propaganda.Op de leeftijd van 56 mijn voorhuid lijkt te hebben over 10x de gevoeligheid van de eikel, en de glijdende mechanisme en de interactie met de eikel is waarschijnlijk het meest fysiek aangename gevoel ervaar ik nu. Mijn huidige partner zegt dat het hebben van seks met een intacte man, voelt alsof er een aangename demping orgastische effect, vergeleken met de hardheid van wezen met een besneden man.In feite is er maar een negatief ding over het hebben van een intacte penis, en dat is dat procirc fanatici zeggen dat hun iets mis is met een intacte penis, maar waarom zou je ooit geloven of luister naar alles wat een procirc fanatieke ooit te zeggen had over een intacte penis.Genoeg voor nu gewoon ze te lang, zodat ze makkelijker en sneller te lezen.

No comments:

Post a Comment